מניין ההרוגים מטפס; דיווחים ועדויות מצמררות: המהדורה המרכזית

    אתר קול חי 1 Comment on מניין ההרוגים מטפס; דיווחים ועדויות מצמררות: המהדורה המרכזית

    היום השלישי למלחמת חרבות ברזל. מעל ל-900 הרוגים. אלפי פצועים, כמאה וחמישים חטופים שבויים בעזה. 'המהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן עם כל הדיווחים, העדכונים, העדויות המצמררות והקולות מהשטח. האזינו לכל הראיונות ששודרו במהלך המהדורה

    צילום: קול חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום השלישי למלחמת חרבות ברזל. 'המהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן עם כל הדיווחים, העדכונים, העדויות המצמררות והקולות מהשטח.

    כתבנו הצבאי קובי פינקלר מדווח על אירועי שעות אחה"צ. והמצב המתוח בגזרת הצפון מול לבנון.

    האזינו

    השר מיקי זוהר: "לא נפסיק להילחם עד לניצחון מלא. המטרה שלנו הוא השמדה מוחלטת של החמאס והג'יאהד. יש גורמים בחיזבאללה שמנסים לאיים עלינו ואני אומר כאן – לא נפחד ולא נעצור". לגבי החטופים בעזה: "אומר זאת בצורה הכי כואבת. המשימה היא ניצחון במלחמה, ואנחנו מתמקדים רק בזה. נעשה הכל להשיב את כולם הביתה אבל כרגע אנחנו עסוקים בלחימה".

    האזינו

    כתבנו הצבאי קובי פינקלר עולה שוב ומעדכן בהחלטות הממשלה לקחת מהחמאס כל יכולת מבצעית. יעד שדורש כניסה קרקעית נרחבת לרצועת עזה למשך זמן רב.

    האזינו

    ראש עיריית ירושלים משה ליאון התראיין ואמר: "אנחנו חייבים לצוף ולהחזיק את הראש מעל המים ולעבור יחד את התקופה הקשה הזו".

    האזינו

    דובר צה"ל לשעבר תא"ל במיל. רונן מנליס: "מדינה לא נלחמת מהרגשות בבטן אלא בצורה טקטית ואסטרטגית. אנחנו לא פועלים מנקמה אלא ע"מ לנטרל את האיום הקיומי".

    האזינו

    השר לשעבר יזהר שי ששיכל את בנו ירון, התראיין וסיפר על רגשותיו הקשים. "הבן שלי ז"ל היה גיבור גדול שבמותו הציל חיים רבים. את הילד שלנו כבר לא נוכל להחזיר הביתה. נתאזר בסבלנות וניתן למערכת זיהוי החללים לסיים את התהליך בצורה מקצועית"

    האזינו

    הרב בני קלמנזון שיתף בסיפור הגבורה של בנו שנרצח בעוטף עזה בשבת. "אני לא צריך להתפלל לעילוי נשמתו של בני. הוא נרצח על קידוש ה' תוך הצלת חיים ואני בטוח שהוא עלה מעלה מעלה". לכתבה המלאה

    האזינו

    כתבינו המדיני שלמה ריזל עדכן בנעשה בגבול מצרים ובהתנגדותם הנחרצת לגירוש המוני של תושבי הרצועה לשטח מצרים.

    האזינו

    האלוף במיל' אייל בן ראובן: "זה יהיה אירוע של יותר משבוע שבועיים, אני מעריך שלא יותר מחודשיים. התוצאה הנדרשת היא מיגור סופי של החמאס".

    האזינו

    חיים ילין ראש מועצה איזורית אשכול וח"כ לשעבר: "לא מאמין שנתניהו ימוטט את החמאס, הוא אדם פחדן. אבל לדעתי צריך לצאת למלחמה עד לכניעה מוחלטת".

    האזינו

    צבי חסיד דובר זק"א: "מדובר כמובן במאות גופות ותהליך הזיהוי הוא איטי יחסית. המראות וההיקפים הם פשוט זוועה. אנשים שכבר ראו הכל בחיים שלהם פשוט מדוכאים ממה שקורה".

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שמע ישראל השם אלוהינו השם אחד
      ויהיה נא אמרינו לרצון לפני אדון כל
      אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא אבא